Postup při podání stížnosti či podnětu
Vážení pacienti a klienti. V případě nespokojenosti s péčí, kterou poskytuje EGK s.r.o. v Sanatoriu sv. Anny máte možnost a právo podat stížnost či podnět. Tyto může podat pacient nebo jeho zákonný zástupce.
Mohou souviset zejména s:
- Kvalitou poskytované zdravotní péče a s ní souvisejícími úkony
- Chováním, postupy a komunikací zaměstnanců EGK s.r.o při výkonu pracovních činností
Formy podání stížnosti či podnětu:
- Ústně – pracovník přijímající stížnost přivolá kompetentní osobu k neprodlenému řešení situace na místě
- Písemně – vyplněním příslušného formuláře, který Vámi poskytne pracovník Recepce, či zasláním na adresu EGK s.r.o. – Sanatorium sv. Anny
- Elektronicky – prostřednictvím e-mailu či datové schránky
Stížnost či podnět jsou oprávněni přijmout:
- Pracovníci recepce
- Osobní asistenti jednatelů
- Staniční sestra oddělení jednodenní chirurgie
- Pověřenec pro ochranu osobních údajů
Přijatá stížnost bude řešena bez zbytečných průtahů, nejpozději však do 30 dnů od data přijetí. Vyrozumění o řešení Vaší stížnosti či podnětu Vám bude doručeno v závislosti na způsobu podání elektronicky či poštou na Vámi uvedenou korespondenční adresu.
Podněty a stížnosti, které nebudou obsahovat celé jméno, příjmení a úplnou poštovní adresu stěžovatele, budou považovány za anonymní. Přesto budou jednateli prověřeny, záznam o zjištění a případných přijatých opatřeních bude založen do složky Stížností a podnětů.
Obsah stížnosti či podnětu a způsob řešení jsou důvěrné. Nesmí být sdělovány třetí osobě s výjimkou případů, kdy je sdělení uloženo třetí osobě zákonem.